ZPŮSOBY DOPRAVY


Muzza nabízí dopravu zdarma při nákupu zboží nad 5 000 Kč.

Prostřednictvím našich partnerských firem Vám spolehlivě a bezpečně dovezeme zboží až domů. V košíku je vždy zřetelně označeno, zda Vaše objednávka limit pro dopravu zdarma splňuje, případně kolik Vám ještě schází pro jeho splnění. Vezměte prosím na vědomí, že zboží má různou dodací lhůtu. Příslušné údaje najdete u jednotlivých druhů zboží.

Muzza využívá služeb přepravních společností s nejlepší tradicí a službami. O bezpečné a rychlé doručení k Vám domů se postarají následující doručovací společnosti:
• Česká pošta (99 Kč)
• DPD (99 Kč)
• GLS (99 Kč)
• DHL (doprava do zahraničí) Pro více informací nás prosím kontaktujte na info@muzza.cz
• DB Schenker (nadrozměr) (299 Kč)

 

Česká pošta:

Balík do ruky:
Česká pošta garantuje doručení přímo do ruky na Vámi zvolenou adresu již následující pracovní den po podání zásilky. O doručování balíků Vás bude přes SMS i e-mail v den podání zásilky informovat kurýr České pošty.
Pokud Vás doručovatel nezastihne, nechá lísteček v poštovní schránce a zásilka zůstane uložena na Vaší dodací poště (kontakt najdete na lístečku). Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Poštu můžete ale také požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby.
Sledovaní zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

Balík na poštu:
Vyberte si jakoukoliv z 2600 pošt po celé ČR. Balík Na poštu tam pro Vás bude připraven k vyzvednutí již následující pracovní den. Služba je praktická v situacích, kdy nejste k zastižení na jednom místě nebo v pracovní době nemůžete balík převzít. Česká pošta Vás přes SMS a e-mail bude informovat o doručování již v den podání balíku.
V košíku si jednoduše vyberete, na kterou poštu chcete objednávku doručit. Tam na Vás balík počká 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o prodloužení úložní doby.
Sledovaní zásilky: https://www.postaonline.cz/trackandtrace
Tip: Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete zásilku vyzvednout.

 

DPD:

Přepravní společnost DPD je balíkový přepravce doručující po celé České republice od pondělí do pátku v časovém rozmezí od 8:00 do 17:00.
V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič prostřednictvím SMS zprávy informovat o času doručení, které bude v rozmezí jedné hodiny.
Přesný výběr času dodání není bohužel možný. Pokud nebudete přepravcem zastiženi, obdržíte do schránky informaci ohledně následujícího termínu doručení.
Pro bližší informace ohledně stavu a termínu dodání je možné využít:

Sledovaní zásilky: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/cs_CZ
Informační linka dopravce: +420 225 373 373

 

GLS:

GLS předem informuje příjemce o čase doručení balíku. Jakmile je objednané zboží připraveno k odeslání, příjemce obdrží e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující informace o připravovaném doručení balíku prostřednictvím GLS. GLS standardně provádí dva doručovací pokusy.
Ráno v den doručení zašle GLS příjemci e-mailovou nebo textovou zprávu obsahující tříhodinové časové okno pro doručení. Zpráva obsahuje i telefonní číslo doručujícího řidiče a zákaznického servisu GLS.
Doručení ve zvolený den: V ideálním případě Vám je balík dodán osobně. Vy pak jen podpisem potvrdíte jeho převzetí. Balík za Vás může převzít i jiný člen rodiny.
Jestliže není nikdo doma: GLS se zeptá Vašich sousedů, jestli pro Vás balík mohou převzít. Jestliže žádný ze sousedů Váš balík převzít nemůže, GLS ho vrátí zpět do regionálního depa a v dalších pracovních dnech provede druhý a poté třetí pokus o doručení.
Doručení po pracovní době: Váš balík si můžete nechat doručit i po pracovní době. Ve městech s depy je možné doručování v podvečer mezi 17.00 a 20.00 hod. Je to vhodné řešení pro pracující, kteří nejsou během dne doma. GLS doručí Váš balík, až budete doma – tedy mezi 17.00 a 20.00 hod.
Sledovaní zásilky: https://gls-group.eu/CZ/cs/sledovani-zasilek?match=
Kontakt na dopravce: +420 567 771 111

 

DB Schenker – přeprava nadrozměrných balíků

O doručování nadrozměrných zásilek se stará společnost DB Schenker. Před doručením zásilky je příjemce informován emailem a textovou zprávou. V den doručení se s příjemcem spojí kurýr telefonicky. V případě nepřítomnosti, nabízí kurýr 3 pokusy o doručení.
Sledovaní zásilky: https://eschenker.dbschenker.com/nges-portal/public/cs-CZ_CZ/ – !/tracking/schenker-search
Kontakt na dopravce: +420 311 711 001

 

NA ZÁVĚR: 

V případě svátků může při doručování zboží výjimečně docházet ke zpoždění, maximálně však o jeden pracovní den. Doručení se může také opozdit z technických či povětrnostních důvodů. Pro další informace k cenám, dodacím podmínkám a termínům dodání nás prosím kontaktujte na emailu: info@muzza.cz