COVID-19 FAQ

Vzhledem k aktuální situaci chceme abyste věděli, že děláme vše, co je v našich silách, aby naši zaměstnanci a zákazníci byli v bezpečí. MUZZA nadále pracuje a expeduje objednávky jako obvykle.

Mohu nadále nakupovat a vytvořit objednávku?

Ano, stále můžete objednávat jako obvykle a my budeme doručovat jako obvykle.

Mám nevyřízenou objednávku – co se s ní stane?

Pokud máte nevyřízenou objednávku, stále Vám ji doručíme. Zkontrolujte si prosím „Můj účet” a sekci “Objednávky” nebo se obraťte na náš zákaznický servis, který Vám poskytne nejnovější informace o vaší objednávce.
Pokud nejste připraveni přijmout vaši objednávku nebo byste raději odložili dodání, kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese [email protected]
Tato situace se mění každý den, avšak v této chvíli naši dopravci doručují jako obvykle.
Standardní termín doručení naleznete u jednotlivých produktů, v případě již vytvořené objednávky naleznete termín dodání v sekci “Můj účet”.

Jaká opatření podnikají vaše sklady / kurýři, aby zabránili šíření COVID-19?

Naše týmy, přepravní partneři a zdraví a bezpečnost zákazníků jsou naší prioritou číslo jedna. V našich skladech jsme zvýšili naše hygienické režimy, abychom zajistili možnost mnohem častějšího umývání rukou a rozmístili jsme dělené směny, abychom minimalizovali počet lidí, kteří pracují společně. Všichni naši dopravci používají podobné pracovní postupy a my s nimi i nadále denně spolupracujeme, abychom sdíleli naše nejnovější postupy. Všichni naši dopravci nyní nabízejí bezkontaktní doručení a během této doby se zdrží vstupu do vašeho domova.

Máte zaveden proces bezkontaktního doručení?

Ano. Všichni naši dopravci jsou schopni doručit bez kontaktu. Jednoduše jim dejte vědět, že si přejete, aby k tomu došlo, když vás kontaktují za účelem zajištění doručení nebo když dorazí na vaši adresu.

Jsem v karanténě. Mohu ještě dostat svou objednávku?

Ano, samozřejmě. Prosím, dejte nám vědět, pokud se nacházíte v karanténě a my Vám vaši objednávku uschováme na našem skladě, dokud nebudete připraveni zásilku převzít. Můžete tak učinit prostřednictvím e-mailu na [email protected]

Mohu stále vrátit objednávku a požádat o svoz?

Ano a ano. Vaši objednávku můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů od doručení.

Mohu změnit doručovací adresu?

Ano. Pro změnu doručovací adresy prosím kontaktujte náš zákaznický servis na emailové adrese [email protected]

Je váš zákaznický servis k dispozici?

Ano, během tohoto období můžete kontaktovat naše zákaznické služby e-mailem nebo telefonicky.

Navigace
Close

Můj košík

Nedávno prohlížené

Close

Rádi tě tady vidíme!

Heslo bude zasláno na vaši e-mailovou adresu .

Vaše osobní údaje budou použity pouze v souvislosti s tímto webem, ke správě přístupu k vašemu účtu a k dalším účelům popsaným v naší ochrana osobních údajů.

Již máte účet?

Close

Categories